Sunday, September 25, 2011

Bomberman Water Fiesta in oh comely Magazine

PRESS! PRESS! PRESS!
Our Bomberman Water Fiesta was featured in oh comely magazine (issue seven, September/October 2011)! With photography by Cynthia Chen and words by Dani Lurie!!

このたび、私たちのボンバーマンのプロジェクトが雑誌『oh comely』に載りました!


The magazine is so girlie, I wasn't sure how our Bomberman imagery would fit in, but it really is an honour!
Sneak peak of the rest of the magazine is as follows. I love the art direction of this magazine! I bought my copy in a corner shop in Soho (the one with big 'Creative Review' written on) but I know for a fact that WH Smiths stocks oh comely magazine and I'm sure there are plenty of other stocklists around too. Do have a look if you happen to find it!

とてもガーリーな雑誌なので、正直ちょっとびっくりしたし、あんまりこの雑誌には合わないんじゃないかと思っていたのだけれど、実際刊行されたのを見てみると、やっぱり若干合ってない気が!笑
それでも元々好きな雑誌だったので嬉しい!
以下のとおり、本当にお洒落でガーリーな雑誌です。こんな可愛い雑誌に、手作りヘルメット姿の自分の写真が載る日が来るとは・・・。まあ、ある意味私たちも、この雑誌に負けないくらい可愛いですが!